Beslutsångest

Var och kollade på kamera idag. Tänkte att jag skulle köpa en systemkamera som 20års present till mig själv. Men när jag väl var där och bestämt mig för vad jag ville ha så tog det emot lite. Är det kanske bättre att försöka spara pengarna? Resa? Uppleva saker? Men det är ju samtidigt superkul att ha en systemkamera när man till exempel reser till Grand Canyon, eller hur? 

Hur ska jag göra? Köpa? Inte köpa?
Den jag tittat på kostar $500, dvs. 3500kr. Värt?

Och så har ju mobilen fått spader också. Igår kväll bara sådär, efter att jag satt i mitt svenska simkort en stund för att kolla en grej så bara flippade den ur när jag bytte tillbaka till mitt amerikanska igen. Så nu funkar typ ingenting och så fort jag försöker öppna ett program (vilket som helst) så står det "Framtvinga stängning" och så bara vibrerar den. Det enda som fungerar än så länge är sms här i USA. Är ju i alla fall tur det.
Betyder detta att jag måste skaffa en ny mobil här nu också? Palla......
Nae, vad händer annars då? "Lunch" med Fanny, Olivia och Emilie idag. Jag hann inte äta för jag skulle hem och jobba, och såklart var det cubs match idag och det hade ju inte jag en aning om och det var helt kaos på tågen så jag kom hem 20 min försent... Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0