Medical form

Idag har jag gjort hälsoundersökningen. Så himla ovärt! Kostade 700kr och det ända han gjorde var att lyssna på hjärtat, titta i halsen och känna och klämma lite, sen fyllde han bara i pappret som jag hade med mig. Som om inte det vore nog så behövde jag ta ett TBC-test också vilket innebär att man tar en spruta på armen. Det kostade ytterligare 210kr, och det var inte roligt kan jag lova. Men ett sammanbrott senare gick jag iallafall ut från vaccinationscentrum och kände mig stolt över att jag inte svimmade efter sprutan...
Känns skönt i alla fall att ha ännu ett moment avklarat på ansökan. Snart kan familjerna börja ringa mig från USA!!! Nervöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0