Musiktimman

Har ägnat kanske en timme nu åt att bara sitta och lyssna på en massa musik. Måste säga att det är ganska så avkopplande.

Jag har även gjort klart min departure-traning på au pair in americas hemsida. Ännu en sak att bocka av från att göra listan för de närmsta två månaderna.

Det som är kvar på listan vad jag kan komma på nu är:
- Beställa internationellt körkort
- Betala för resan och eventuellt extra försäkring
- Fixa presenter till värdfamiljen
- Skriva (klart) packlistan
- Framkalla lite foton att ta med
Här får ni lite musik att lyssna på som har spelats under min "musiktimma" idag.

Islands & Shores - Deportees
Domino - Jessie J

A Thousand Years - Christina Perri
Good Life - OneRepublic

Nu sitter jag och hoppas på att det blir utgång ikväll med mina homies!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0