San Francisco dag 3

Lite misslyckad dag. Vi hyrde cykel och tänkte att vi skulle "bike the bridge". Vi kommer till bron och den är täckt med moln... Så vi beger oss tillbaka och lämnar tillbaka cyklarna och går sedan till the coit tower för att åka upp där. Efter det åker vi till Alamo Square för att titta på the painted ladies, huset fullt huset och dess grannar. Husen var det enda jag kände att jag fick ut av dagen...

Hoppas på mindre moln idag, och en trip till Golden Gate park på väg till bron.

Idag bär det även av tillbaka hem till Chicago <3 som jag har längtat! Ska bli så skönt med lite varmare väder och att få träffa mina fina vänner igen!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0