New York, New York!

Okej, jag vet jag har varit lite seg på att skriva, men mycket händer här hela tiden och får man en ledig stund så vill man helst bara vila.
Men i alla fall, New York var helt amazing!! Jag vill verkligen åka dit igen. Här får ni lite bilder:







Så vi var alltså på Top of The Rock och Time Square som ni kan se på bilderna. Sen åkte vi även förbi Frihetsgudinnan men det gick inte ta några bilder på henne för det var så mörk och vi stod så långt ifrån. Vi stannade även en snabbis med bussen vid Ground Zero.

Så, New York var alltså ashäftigt!

I nästa inlägg ska jag skriva om hur läget är här i Chicago, men nu ska jag gå upp och ta lite frukost så det får bli senare sen :)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

asså skit! Jag är såå avundsjuk, vill till NYC NUUU!

2012-01-21 @ 23:15:45
Postat av: Anonym

:) I am on the picture too :) It was funin NYC! I am just looking for the photoes that's all what i can understand! :) Dalma You have a big snow...omg i dont wanna go there now...i get freezing :)

2012-02-14 @ 05:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0