Lakeview i bilder

Jag tog en liten promenad runtom i kvarteret i förmiddags. Här får ni lite bilder av hur det ser ut häromkring. Jag gillar alla husen jättemycket, men tyvärr så blev det inga bra bilder på så många av de mysiga bostadshusen så det får bli en annan gång. 
Pancake House - Kids eat for free on tuesday! Hit måste jag definitivt gå någon gång!!
Det är fullt av små trånga bakgator överallt här som leder till baksidan av allas hus/garagen.
En gul Taxi, såklart! Istället för att köra "Gul bil" här så slåss de när de ser en "Bubbla-bil".
En konstig skylt som satt mitt i gatan (inte vid något övergångsställe eller något sånt) som jag inte har en aning om vad den betyder. "Akta! Folk kan springa ut vart som helst"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0