I'm in heaven

Började dagen med lite skypeande med mormor och mamma. Sedan träffade jag en tjej som bor jättenära här och vi åt lunch på Potbelly's och gick runt och kollade lite i området, och så kollade vi även in mataffären lite mer. Jag var ju nämligen på jakt efter min glass till kvällen.

Såhär svårt var det att välja:



Tro det eller ej men det slutade faktiskt med att att jag tog en utav glassarna på nedre bilden och inte en Ben & Jerry's!! Anledningen var: De var 3 gånger så stora! Mmmm! Men tro mig, det tog väl en sisådär 30min innan jag hade bestämt mig.

Tjejen som jag träffade var jättesnäll, och imorgon ska vi ses igen och åka downtown och gå på bio och gå runt och kolla lite. Min värdmamma tipsade mig precis om att vi borde åka till Chinatown, för i helgen firas det nya chinesiska året in så det kan nog säkert vara lite häftigt. Så det kanske blir en liten sväng dit också imorgon.

Om 40min börjar jag jobba och ikväll när barnen sover är jag ensam hemma här. Men jag har ju min 1,5l glass så jag ska nog klara mig! Tänkte att jag ska försöka mig på att prova teven och se om jag kan få fram någonting roligt att titta på. Har ingen aning om hur den funkar än..

Hoppas ni haft en bra Lördagkväll där hemma i Sverige. Min lördagkväll börjar snart.

Hörs snart igen. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0