Första jobbdagen

Igår jobbade jag min första dag.
Jag hämtade två av tjejerna på skolan och så gick vi hem. Första gången jag har gått runt här i området hittills.

När resten av barnen kom hem så åt de lite snacks och sedan gjorde de sina läxor. Jag spelade gitarr tillsammans med en av tjejerna som hade pianoläxa.

Efter det åkte vi och handlade mat. Jag hittade en laktosfri mjölk, så jag hoppas verkligen att den ska vara god nu. Vi köpte även ett par yoghurtar till mig men de verkade allihop vara soyayoghurtar, så jag får väl se hur de smakar..

Efter det åkte vi hem med all mat och packade upp den. Sedan blev jag lämnad ensam med några av barnen och då var det meningen att vi skulle äta middag och bada. Det var svårt att få vissa av dem att äta någonting men att få dem att bada/duscha var faktiskt enklare än vad jag trodde :)

Efter baden lekte vi lite grann och sen var det dags att borsta tänderna och gå upp och lägga dem.

Idag tänkte jag kanske ta en promenad och se mig omkring lite innan jag börjar jobba om jag orkar.

Ha det fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0