Cheez its

Idag har jag jobbat 10 timmar, vilket blev i princip hela dagen. Har bara haft hand om de två minsta dock så det har varit en ganska så enkel dag.

Det var jättefint väder så vi gick till en lekpark på förmiddagen. Sen gick vi hem och åt lite lunch och efter det så gick vi tillbaka till lekparken. Den låg precis brevid det stället där de senare skulle på "Fun and Games" så vi stannade kvar där till det började.

Medans de var på "Fun and Games" så gick jag till CVS och köpte en handkräm. Det tog sin lilla tid för mig att hitta en där inne kan jag säga. Mina händer har blivit så sjukt torra sedan jag kom hit så jag var verkligen tvungen att ha en.

På kvällen gjorde jag lite mac and cheese åt oss och sedan såg vi såklart på "The Smurf Movie". De är helt galna i smurfarna!!! Det är så gulligt. De har till och med varsitt smurfelinagossedjur.

På tal om mac and cheese. De äter ost typ hela tiden här i USA. Ostsmak på popcornen, ostsmak på kexen (cheez its), stekt macka med ost emellan, ost mellan två stycken tacobröd, mac and cheese, ost, ost, och mera ost. Jag gillar i och för sig ost, så mig gör det ingenting!

Imorgon jobbar jag kväll, vilket innebär att jag jobbat tills dess att barnen har somnat och sedan kan jag bara chilla här hemma. Jag har bestämt att jag ska äta min första B&J's här i USA imorn kväll, så det är någonting jag verkligen ser fram emot. Jag ska även träffa tre stycken au pairer imorgon på förmiddagen/dagen. Två stycken ska jag träffa och äta frukost med, och en ska jag äta lunch med :) Ska bli jättekul!
Bara för att det är kul med en bild. Här är CVS som jag gick till idag. De är inte bara ett apotek utan man kan köpa lite allt möjligt här inne. Smink, godis, lite mat, vin om man är 21, lotion och grejer, osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0