Mexico or Cali?

Idag kom ännu ett paket på posten. Denna gång från Pappa. Två påsar ahlgrens bilar och ca 1kg lösgodis. Mumma! Känner dock att det är för mycket godis här nu så jag går och äter hela tiden bara för att det finns. Har börjat fasa över att det är mycket möjligt att även jag samlar på mig ett par "USA-kilo" under året. Jag måste fixa mig lite träningskläder så att jag kan börja tvinga mig iväg till gymmet på mina lediga förmiddagar. Det här håller inte i längden! Ska ju för fasen till Mexico i början av april, eller så blir det californien. De har bestämt att vi ska åka på semester till något utav ställena men inte till vilket än. Jag hoppas på det förstnämna. Min värdpappa visade mig nämligen huset som de brukar bo i i Mexico och det var inte litet om man säger så, och så låg det precis vid stranden!!!

Hur som haver, idag har jag jobbat och haft en helt vanlig dag här. Skypeade med Felicia och Erik på förmiddagen vilket var himla roligt. Felicia skulle laga ärtsoppa med svinbog (utan svinbog), så det fick jag halvt som halvt bevittna. Efter det såg jag på melodifestivalen från i lördags. Det funkade att se det här borta också, på svt play. Yeey!

Nu ska jag gå och lägga mig och se lite på film tror jag. Brukar aldrig bli så när jag bestämmer mig för det, men vi får väl se. Har ju en del godbitar med mig på datorn.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0