Forever 21

Hade min lediga dag den här veckan idag så jag mötte upp en tjej som heter stephania downtown. Vi började dagen med lite shopping, och sedan gick vi runt lite och sedan åt vi lunch på The Cheesecake Factory. Är riktigt nöjd med mina tre tröjor jag köpte. Tror att de tillsammans kostade ca 400kr. Snacka om värt. Allihop var från forever 21, som jag måste säga är min ny bikbok (min nya favvoaffär).


Ett besök hos Merilyn igen. Denna gång i lite dagsljus, lite bättre om man vill ta kort.

Och så några bilder på dagens inköp. Min första riktiga shoppingdag sedan jag kom hit!




På vägen hem stannade jag förbi på banken och sa till om att de skrivit fel på mitt kort. Han som hjälpte mig var så snäll så och sa att jag skulle få det nya kortet redan på måndag. Han skulle betala med sina egna pengar för att det skulle skickas snabbare sa han. Lite väl övertrevligt sagt tyckte väl jag, men bara kortet kommer så är ju jag nöjd. Vill han använda sina pengar så jamen visst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi there, I love forever 21 too.....what a shame i cant understand your language ha ha ha

2012-02-14 @ 05:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0