Intervjun är avklarad

I fredags hade jag min intervju. Det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och den engelska delen var faktiskt inte alls så farlig. Det enda jobbiga var att man behövde fylla i ett personlighetstest och det tog hur lång tid som helst!
Hon som intervjuade mig sa att allting kan gå ganska så snabbt nu och att jag kan ha hittat min familj om en eller två veckor. Jag blev sjukt nervös när hon sa det för jag hade ju tänkt mig att det skulle dröja kanske till december innan jag kunde åka iväg. Men förmodligen kanske jag redan kan åka om en månad om jag har tur. Helt galet ju!!!
Har börjat tänka nu på att jag vill göra en massa saker innan jag åker. Träffa alla extra mycket och sånt. Hoppas att allting inte kommer gå så fort nu bara att jag inte hinner förbereda mig ordentligt på att jag ska åka i väg. För känner jag mig själv tillräckligt väl så tror jag nog att jag kan behöva vänja mig vid tanken, att vara borta i ett år, iallafall liiiite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0