Chicago, eller inte Chicago? Det är frågan..

Har mejlat med familjen från Chicago nu i ett par dagar! Det är mycket som känns jättebra!
Men också några saker som känns mindre bra. Till exempel åker de båt nästan hela sommaren, och jag är ju inte direkt den som älskar att åka båt om man säger så. Sen är mamman i familjen en "stay at home mom" och det vet jag inte om jag tycker är bra eller dåligt. Beror ju helt på hurdan hon är. Men känns som att det skulle kunna bli så att man känner att man helatiden måste vara världens bästa och att hon ska tycka om allt man gör. Men samtigt, med tanke på att familjen har 5 barn, så tror jag det kan vara rätt skönt att hon också är hemma.
Sen vill de inte ha en au pair för än i slutet av Januari heller, vilket är lite tråkigt för jag hade räknat med att få åka iväg tidigare än så. Har ingen aning om vad jag skulle göra fram tills dess.
Så har lite beslutsångest just nu.
Ska prata med mamman i familjen någon dag snart nu. Får väl se vad jag känner efter att vi har pratat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0