Praktik

Praktiken på dagiset är nu i full gång. Har idag jobbat hälften av tiden, dvs. 4 dagar. Ska fortsätta tills på onsdag nästa vecka, sen måste allting fixas klart så fort som möjligt så att jag kan gå på min preliminära intervjutid den 5 september. Igår skrev jag klart mitt host family letter. Fick en post it-lapp på det idag där det stod att det var ett bra brev men att jag hade glömt att skriva om mina hobbies och framtidsplaner, så jag behöver bara fila lite till på det så är det färdigt sen, förhoppningsvis!
Det jag har ångest över är videon! Hur gör man? Vad ska man säga? Ska man öva in allt innan? Hur ska man se ut? Vad ska man ha med? Ska man visa bilder?
Jaa, alltså shit vilken grej. Jag tycker det känns så löjligt och onaturligt att sitta och prata på engelska inför en kamera, men jag antar att det bara är en fördel att ha en video så får väl försöka att få ihop någonting!
Jag är verkligen pepp på att få åka iväg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0